• Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

Metode

Vrtić funkcionira po načelu „otvorenih vrata“, što se pokazalo vrlo uspješnim, a potvrđeno je odličnim rezultatima i interesom djece. Rad po tom načelu omogućuje kvalitetniji rad, djeci dopušta slobodu u izboru aktivnosti koje će zadovoljiti njihove apetite za učenjem, igrom i izražavanjem svoje kreativnosti.Metode

 

Dječji vrtić “Kreativan razvoj” djeluje u tri odgojne skupine:
LAVIĆI (do 3 godine)
KREATIVCI (od 3 do 5 godina)
LAVOVI (predškolci)

 

Vrtić funkcionira po načelu „otvorenih vrata“, što se pokazalo vrlo uspješnim, a potvrđeno je odličnim rezultatima i interesom djece. Rad po tom načelu omogućuje kvalitetniji rad, djeci dopušta slobodu u izboru aktivnosti koje će zadovoljiti njihove apetite za učenjem, igrom i izražavanjem svoje kreativnosti. S druge strane, u situacijama kada je zbog zahtjevnosti predviđenih zadataka i aktivnosti nužno, djeca sa svojim odgajateljima obrađuju određene teme unutar svoje dobne skupine.

Naš prostor je u potpunosti prilagođen za maksimalan razvoj motoričkih i spoznajnih vještina, a djeci su ponuđena najrazličitija sredstva, pomagala i materijali, naročito prirodni materijali (istraživanje oblika, boja, mirisa, okusa). U našem radu mi učimo čineći, a prostor predstavlja dodatnog odgajatelja koji nudi velike mogućnosti kretanja, mnogo poticaja i potpunu slobodu korištenja svih ponuđenih sadržaja.
Takav pristup odgoju doprinosi razvoju samostalnosti i neovisnosti kod djece, pomaže njihovom intelektualnom razvoju, razvoju psihomotorike, razvoju govora i, kao nastavak tome, razvoju početnog čitanja i pisanja. Također, potiče istraživanje, simboličku igru, slobodno izražavanje emocija i samopoštovanje, kao i prihvaćanje različitosti i učenje toleranciji.

Dnevni odmor organizira se prema stvarnim potrebama djeteta, a to znači da se u vrtiću „ne mora spavati" i da djetetu spavanje nije nametnuto, već stvarno mogući izbor. Za djecu koja imaju potrebu za spavanjem (posebno djeca mlađeg uzrasta) osiguran je dnevni odmor u spavaonici u kojoj ostala djeca, koja su zaokupljena aktivnostima, neće remetiti njihov san.